Komputeromaniak.net - Forum Komputerowo-Webmasterskie: Problem z domeną - Komputeromaniak.net - Forum Komputerowo-Webmasterskie

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Temat jest zamknięty

Problem z domeną

Malagarderoba  

• Tytuł Nowicjusz
  • Grupa Nowicjusze
  • Postów 1
  • Rejestracja 15 październik 2013
Witam serdecznie :)/> Na wstępie muszę zaznaczyć, iż jestem kompletnym laikiem w sprawach webmasterskich i innych pokrewnych. Piszę ponieważ mój problem zmusza mnie do tego i nie wiem gdzie szukać pomocy. Wybaczcie brak fachowych określeń. Nie jestem pewna czy zrozumiecie cokolwiek z mojej paplaniny, ale spróbuję :)/> Jakiś czas temu zdecydowałam się na własną domenę. Pewna firma miała się wszystkim zająć od początku do końca. Jednak większość rzeczy musiałam robić sama. Zostawili mnie ze stroną, która działa, lecz link wciąż pozostaje bez zmian (malagarderoba.pl) W takiej postaci moja strona jest bezużyteczna. Jak mogę pracować bez linków? Rozumiem, że jest to jakieś przekierowanie strony, tak? Jednak taka sprawa mi kompletnie nie odpowiada, nie płaciłam za domenę i całą resztę by dostać to w takiej postaci. Zatem, moje pytanie brzmi: Czy mogę coś sama zrobić, by strona i linki działały poprawnie? (na firmę ciężko liczyć) Czy w ogóle coś da się zrobić? Z góry przepraszam za to chaotyczne tłumaczenie, informatyka to dla mnie czarna magia. Za wszelkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczna. Z góry dziękuję i pozdrawiam! :)/>
0

lament  

• Tytuł Nowicjusz
  • Grupa Użytkownicy
  • Postów 13
  • Rejestracja 26 październik 2012
Opłata za domenę i najprawdopodobniej hosting nie uprawnia żadnej firmy to zapewnienia poprawności działania strony, ani tym bardziej jej zaprojektowania. Musisz zlecić to jakiemuś programiście.
http://jak-zrobic-strone.com - załóż stronę internetową
0

Nelson  

• Tytuł Super moderatorzy
  • Grupa Moderatorzy
  • Postów 314
  • Rejestracja 22 sierpień 2012