Komputeromaniak.net - Forum Komputerowo-Webmasterskie: Jak zacząć zarabiać na blogu? - Komputeromaniak.net - Forum Komputerowo-Webmasterskie

Skocz do zawartości

Regulamin działu "E-Biznes"

W tym dziale należy umieszczać tematy związane z biznesem w Internecie.

Oto zasady działu:
1. Każdy temat powinien zawierać link bezpośredni, a także opcjonalnie jeden link referujący (link referujący powinien zostać stosownie oznaczony).
2. Na jedną prezentacje systemu przypada jeden wątek. Pozostałe wątki dotyczące tego samego systemu będą łączone z wątkiem głównym lub kasowane.
3. Oferty dotyczące sprzedaży, kupna lub wymiany kierujemy do innego działu, tzn. NetBazaru lub Bazaru.
  • (2 stron) +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Jak zacząć zarabiać na blogu?

Badek  

• Tytuł Stały użytkownik
  • Grupa Przyjaciele forum
  • Postów 1435
  • Rejestracja 24 październik 2008
Mam dość nietypowe pytanie, ale jestem początkujący w dziedzinie biznesu internetowego. Mianowicie, od czego byście zaczęli zarabianie na własnym blogu? Sam mam bloga ogólnotematycznego od 5 miesięcy, lecz odwiedzających dziennie jest nierzadko delikatnie poniżej 50. Czy mogę już zabrać się za jako takie zarabianie, czy najpierw lepiej trochę podwyższyć odwiedziny bloga, a potem brać się za reklamy itp? Na frazy z tytułów wpisów jest stosunkowo wysoko - cieszy mnie to, lecz z odwiedzinami i tak marnie. A chciałbym, żeby blog zarobił przynajmniej na siebie.

Druga sprawa, czy nie lepszym rozwiązaniem jak na początek byłoby założenie drugiej witryny, ustawionej specjalnie pod zarabianie (mimo tego dalej atrakcyjnej i wartościowej)?

0

Jakub  

• Tytuł Użytkownik
  • Grupa Użytkownicy
  • Postów 23
  • Rejestracja 28 czerwiec 2011
Na początek warto skorzystać z Google AdSense. A gdy zwiększysz liczbę odwiedzin można dołożyć AdTaily.
0

batwing  

• Tytuł Mastah
  • Postów 1573
  • Rejestracja 18 lipiec 2008
  • JID:batwing@jabberpl.org
  • GG:11168579