Komputeromaniak.net - Forum Komputerowo-Webmasterskie: Regulamin Forum - Komputeromaniak.net - Forum Komputerowo-Webmasterskie

Skocz do zawartości




Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Temat jest zamknięty

Regulamin Forum

#1
TRACKER  


  • Tytuł Persona non grata ;)
  • Grupa Właściciel forum
  • Postów 3245
  • Rejestracja 26 czerwiec 2008
  • JID:tracker20@jabber.org
  • GG:7535236
  • Skype:tracker088
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Polska, SKL
  • OS:Windows 10 (x64)
Regulamin forum komputeromaniak.net
Sporządzony dnia: 29.06.2012 | Ostatnia aktualizacja: 02.11.2014


I. Wprowadzenie.

1. Rejestrując się na forum, oświadczasz, że zapoznałeś (-aś) się z poniższym Regulaminem, a także zgadzasz się na wysyłanie na Twoje konto mailowe e-maili o nowościach dodanych na forum oraz innych informacji.
2. Regulamin może ulec zmianie, lecz o każdej poważniejszej zmianie poinformujemy z wyprzedzeniem.
3. Komputeromaniak.net Group nie odpowiada za treść umieszczoną przez innych użytkowników na forum, każdy ma prawo wyrażać swoją opinię.
4. W niektórych działach na forum odpowiadają zasady niniejszego Regulaminu + dodatkowe zasady, opisane w danym dziale nad listą tematów.

II. System karania.

1. Użytkownik otrzymuje ostrzeżenia (na forum znane także jako "Warny") za nieprzestrzeganie poniższego regulaminu forum.
2. Administracja ma prawo zdecydować, ile należy Ci się punktów ostrzeżeń za dane przewinienie. Jeśli przewinienia łączą się, lub użytkownik nadmiernie nie przestrzega regulaminu jest możliwość, że zostanie ukarany zawieszeniem konta (banem). Decyzja administracji jest niepodważalna

III. Netykieta.

Netykieta to zbiór zasad przyzwoitego zachowania na forum dyskusyjnym.

1. Jesteś w miejscu publicznym - wysławiaj się kulturalnie.
2. Nie tolerujemy spamu, pseudo-moderacji, publikacji zdjęć obraźliwych/niemoralnych (np. pornografii), i ogólniej mówiąc niekulturalnego zachowania.
3. Na forum używamy tylko języka polskiego (wyjątkiem są wyrazy i skróty informatyczne i informacyjne np. faq, windows itd).
4. Pamiętaj, że WIELKIE LITERY oznaczają podniesiony głos, krzyk, a także utrudniają przeczytanie. Nie pisz też FaLoWaNyMi literami, ponieważ te utrudniają przeczytanie tekstu.
5. Temat wątku powinien być krótkim streszczeniem Twojej wypowiedzi/pytania i zapamiętaj, że nazwa tematu typu "Problem!" czy "Pomóżcie" nie stanowi żadnej informacji dla czytającego.
6. Umieszczaj nowe wątki w pasującym tematycznie do Twojego wątku, dziale.
7. Nie podczepiaj się pod inne wątki - jeżeli masz taki sam problem, a to samo rozwiązanie nie działa, załóż nowy.
8. Jeżeli na wulgarne zachowanie chcesz wulgarnie odpowiedzieć, to źle robisz - zgłoś nam post łamiący Regulamin (widnieje przycisk "Raport" pod każdym postem).
9. Nie pisz postów nic nie wnoszących do tematu (słowa typu "bla", "phi", "aha" itd) lub odbiegających od tematu. Zabrania się używania jedynie emotikonek w celu odpowiedzi na temat - należy używać pełnych, rozwiniętych zdań.
10. Przy dodawaniu tematu możesz używać tagów, dzięki nim Twój temat będzie lepiej widoczny dla botów wyszukiwarek.
11. Administracja ma prawo ukarać Cię tylko i wyłącznie w postaci ostrzeżenia/bana i nie ma obowiązku Cię o tym informować.

IV. Multikonta.

Multikonta to kilka kont obsługiwanych przez tego samego człowieka.

1. Jeżeli tworzysz multikonta, to my o tym wiemy.
2. Jeżeli korzystasz z kilku kont, zostaniesz ukarany.
3. Jeżeli masz na swoim koncie tymczasowego bana, a tworzyłeś nowe i z niego korzystasz, zostaniesz ukarany permamentnym banem na wszystkie konta.

V. Awatary, sygnatury, strona "o mnie".

Awatar to obrazek, który przedstawia Ciebie i Twoje zainteresowania, choć nie koniecznie musi. Sygnatura to Twój "podpis" w przenośni. Może on także być obrazkiem.

1. Twój awatar powinien być rozdzielczości nie większej niż 120x120 pikseli i ważyć nie więcej niż 150kb.
2. Twoja sygnatura jako obrazek - musi mieć rozdzielczość mniejszą niż 350x80 pikseli i ważyć nie więcej niż 150kb.
3. Twoja sygnatura jako tekst - nie może zawierać więcej niż 300 znaków i posiadać więcej niż 6 wierszy.
4. Twój awatar/sygnatura/zdjęcie nie może zawierać treści niezgodnych z prawem oraz łamiących ogólno-przyjęte normy kulturalne.
5. Administracja może usunąć awatar/sygnaturę, gdy tylko i wyłącznie łamie Regulamin, a w przypadku sygnatury ma prawo do wpisania odpowiedniego tekstu w jej miejsce.
6. Zakładkę "O mnie" użytkownik powinien wykorzystywać tylko i wyłącznie do przedstawiania swojej osoby. Dopuszczalne jest wstawianie odnośników do zewnętrznych stron w ilości max. 5.
7. Możliwość zmiany sygnatury posiadają osoby będące zarejestrowane minimum 10 dni na naszym forum.

VI. Linkowanie i reklama.

Na naszym forum istnieje dział "Zareklamuj się", który jest dostępny od pięciu napisanych postów.
Dział "Zareklamuj się" jest jedynym gdzie można reklamować swoje witryny www.

1. Nie ominiesz progu postowego, umieszczając reklamę strony w innym dziale.
2. Nie ominiesz progu postowego, pisząc swoje pierwsze pięć postów: bezwartościowych i nie na temat - takie tematy zostaną usunięte, a Twoje konto zostanie ukarane ostrzeżeniem.
3. Zakazane jest reklamowania swoich stron w aktualizacjach statusów.
4. Zabrania się również reklamy stron www w postach, gdzie jest to niedozwolone (służy do tego specjalny dział, Zareklamuj się)
5. Możliwość dodawania odnośników do innych stron www mają zarejestrowani użytkownicy, którzy należą do grupy Użytkownicy tj. posiadają minimum 5 wartościowych postów - postanowienie to obejmuje zarówno obecnych jak i świeżo zarejestrowanych użytkowników.

VII. Piractwo.

1. Piractwo jest stanowczo zabronione i wszelkie próby legalizowania nielegalnego oprogramowania etc. grożą permanentnym banem.
2. Zakazuje się wstawiania również bezpośrednich odnośników do nielegalnych wersji oprogramowania typu portable.

VIII. Forum wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na komputerze użytkownika.

1. Forum komputeromaniak.net zbiera i wykorzystuje następujące dane zawarte w plikach logów: numer IP Użytkownika, nazwę hosta, dane dotyczące używanej przez Użytkownika przeglądarki, nazwę dostawcy usług internetowych, czas spędzony na Forum, adresy stron otwieranych za pośrednictwem forum.
2. Każdy użytkownik może wyłączyć pliki cookies na stronach Forum lub na stronach reklamodawców poprzez zmianę stosownych ustawień w swojej przeglądarce internetowej lub w programie typu firewall, lecz czynność ta może spowodować znaczne utrudnienia lub wręcz uniemożliwienie korzystania z naszego forum.
3. Jeżeli użytkownik korzysta z linków zamieszczonych na Forum a linki te prowadzą do stron, które wymagają podania jakichkolwiek informacji osobowych, min. hasła, numery kont bankowych, kart kredytowych czy danych osobowych, musi zachować szczególną ostrożność, ze względu na możliwość wyłudzenia powyższych informacji przez podmioty nieuprawnione. W takim przypadku Użytkownik powinien upewnić się czy witryna posiada stosowne certyfikaty bezpieczeństwa oraz czy jest autentyczna.

Użytkownik TRACKER edytował ten post 02 listopad 2014
Powód edycji: Nowy regulamin forum został sporządzony dnia: 29.06.2012 - dodanie nowego punktu w związku z nowym zapisem w krajach UE odnośnie plików Cookies., 24.03.2013; Dodano nowy punkt (VI 5) mówiący o możliwości używania tagu [url]

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika
1

Udostępnij ten temat:


Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Temat jest zamknięty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych