Komputeromaniak.net - Forum Komputerowo-Webmasterskie: Oceń poprzedni utwór muzyczny - Komputeromaniak.net - Forum Komputerowo-Webmasterskie

Skocz do zawartości




  • (2 stron) +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Oceń poprzedni utwór muzyczny max 3 posty na dzień

#1
LadiesMan  


  • Tytuł Użytkownik
  • Grupa Użytkownicy
  • Postów 88
  • Rejestracja 27 czerwiec 2008
  • GG:4559043
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Krzesło
  • OS:XP Home
Trzeba trochę rozruszać atmosferę. Więc podajemy linki do różnych utworów muzycznych i każdy następny ocenia poprzednika i zarzuca kolejny link prowadzący do muzyki. Więc zaczynamy.

http://www.youtube.com/watch?v=dvgZkm1xWPE

Cytat

Ta osoba na tym oto forum już więcej nie zagości.


Ha wróciłem! XD

Zmiana nicku z Vogeli na LadiesMan
0

#2
batwing  


  • Tytuł Mastah
  • Grupa Przyjaciele forum
  • Postów 1573
  • Rejestracja 18 lipiec 2008
  • JID:batwing@jabberpl.org
  • GG:11168579
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Łódź
  • OS:Ubuntu + KDE 4.2 / XP pro
Fajny pomysł smile.gif No więc ostatnią płytę Coldplay uważam za pewien przełom - wciąż grają muzykę prostą (co uważam za komplement), jednak słuchając ich nie mam już odruchów samobójczych. Ten kawałek, to taka etiudka naprawdę - nawiązuje do Smashing Pumpkins, utwór świetnie by zabrzmiał bez prądu. Nie powala mnie i nie będzie to częsty gość na mojej playliście, ale słuchało się przyjemnie smile.gif

Ja proponuję: http://www.youtube.com/watch?v=1FXTh5dPuIQ
Jak wymyślę coś fajnego, to tu wstawię, a tymczasem TF2.
0

#3
gitab  


  • Tytuł A ja jestem fajny!
  • Grupa Użytkownicy
  • Postów 500
  • Rejestracja 30 listopad 2008
  • GG:0
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kraków
  • OS:Windows XP Home Edition
Batwing, mam nadzieję, że to nie byłeś ty i że tak nie "chlejesz" tongue.gif Dziwne, śmieszne no i co tu więcej dodać... tongue.gif

Dla nieumiejących tańczyć: http://www.youtube.com/watch?v=kTrrSPw4Hso
0

#4
LadiesMan  


  • Tytuł Użytkownik
  • Grupa Użytkownicy
  • Postów 88
  • Rejestracja 27 czerwiec 2008
  • GG:4559043
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Krzesło
  • OS:XP Home
Zapomniałem dodać iż daejmy lekkie wytłumaczenie i ocenę w skali 1/10.

TaB ten temat nie służy do tego by wklejać tu jakieś nędzne przeróbki nie dam za to oceny gdyż to nawet nie jest jej warte. smile.gif

http://www.youtube.com/watch?v=GdZn7k5rZLQ...re=channel_page

Cytat

Ta osoba na tym oto forum już więcej nie zagości.


Ha wróciłem! XD

Zmiana nicku z Vogeli na LadiesMan
0

#5
batwing  


  • Tytuł Mastah
  • Grupa Przyjaciele forum
  • Postów 1573
  • Rejestracja 18 lipiec 2008
  • JID:batwing@jabberpl.org
  • GG:11168579
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Łódź
  • OS:Ubuntu + KDE 4.2 / XP pro
CYTAT
Zapomniałem dodać iż daejmy lekkie wytłumaczenie i ocenę w skali 1/10.

trzeba było pamiętać - nie zmienia się reguł gry w jej trakcie tongue.gif

Nightwish zawsze mnie mierził - nie lubię muzyki zmanierowanej. Dla odetchnięcia (ale też Pani śpiewająca mocną muzykę) mam coś z pierwszej płyty Closterkeller: http://www.youtube.com/watch?v=68mOXR5Bb78

Niechby mi tak jakaś pani zaśpiewała smile.gif
Jak wymyślę coś fajnego, to tu wstawię, a tymczasem TF2.
0

#6
LadiesMan  


  • Tytuł Użytkownik
  • Grupa Użytkownicy
  • Postów 88
  • Rejestracja 27 czerwiec 2008
  • GG:4559043
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Krzesło
  • OS:XP Home
4/10 ponieważ nie przepadam za polską muzyką biggrin.gif

http://www.youtube.com/watch?v=me7GYlaliRE nic lepszego nie znalazłem biggrin.gif

Cytat

Ta osoba na tym oto forum już więcej nie zagości.


Ha wróciłem! XD

Zmiana nicku z Vogeli na LadiesMan
0

#7
Danet  


  • Tytuł Danet
  • Grupa Przyjaciele forum
  • Postów 1442
  • Rejestracja 18 lipiec 2008
  • JID:danet@jabster.pl
  • GG:11630923
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Koluszki
W ogóle nic z moich klimatów.

Troszkę wam tutaj zamieszam: http://www.youtube.com/watch?v=vUPYqw6oyzw

Dołączona grafika
<a href="http://komputeromaniak.net/index.php?showuser=54" target="_blank">Danet tutaj!</a> -|- <a href="http://www.facebook.com/kolejny.danielwolski" target="_blank">Danet na Facebooku!</a> -|- <a href="http://ekstraklasa.net/autor,1778,daniel_wolski.htm" target="_blank">Danet na Ekstraklasa.net!</a> -|- <a href="http://www.youtube.com/user/Danet1993" target="_blank">Danet na YT!</a>

Jak trafiłeś na K.net?
0

#8
batwing  


  • Tytuł Mastah
  • Grupa Przyjaciele forum
  • Postów 1573
  • Rejestracja 18 lipiec 2008
  • JID:batwing@jabberpl.org
  • GG:11168579
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Łódź
  • OS:Ubuntu + KDE 4.2 / XP pro
Koleś od lat nagrywa ten sam kawałek...

Chcesz HH? Jeden z najlepszych polskich dejotów: http://www.youtube.com/watch?v=bA2ccIoAEoY
Jak wymyślę coś fajnego, to tu wstawię, a tymczasem TF2.
0

#9
Danet  


  • Tytuł Danet
  • Grupa Przyjaciele forum
  • Postów 1442
  • Rejestracja 18 lipiec 2008
  • JID:danet@jabster.pl
  • GG:11630923
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Koluszki
Hmm.. może inaczej- pisze o tym samym.

Ostry? I tu masz racje, łodzianinie tongue.gif

http://www.youtube.com/watch?v=TxvpctgU_s8

Dołączona grafika
<a href="http://komputeromaniak.net/index.php?showuser=54" target="_blank">Danet tutaj!</a> -|- <a href="http://www.facebook.com/kolejny.danielwolski" target="_blank">Danet na Facebooku!</a> -|- <a href="http://ekstraklasa.net/autor,1778,daniel_wolski.htm" target="_blank">Danet na Ekstraklasa.net!</a> -|- <a href="http://www.youtube.com/user/Danet1993" target="_blank">Danet na YT!</a>

Jak trafiłeś na K.net?
0

#10
TRACKER  


  • Tytuł Persona non grata ;)
  • Grupa Właściciel forum
  • Postów 3250
  • Rejestracja 26 czerwiec 2008
  • JID:tracker20@jabber.org
  • GG:7535236
  • Skype:tracker088
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Polska, SKL
  • OS:Windows 10 (x64)
Dzizys, co chwilę to u mnie w Clubie puszczają, ale nie jest zła nutka ^^ 5,5/10 tongue.gif


Oceńcie troszkę Reggae wink.gif

http://www.youtube.com/watch?v=Op8NEX_bCiM
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika
0

#11
batwing  


  • Tytuł Mastah
  • Grupa Przyjaciele forum
  • Postów 1573
  • Rejestracja 18 lipiec 2008
  • JID:batwing@jabberpl.org
  • GG:11168579
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Łódź
  • OS:Ubuntu + KDE 4.2 / XP pro
Jest git - trochę drażni "surowa" produkcja, ale wpisuje się to trochę w konwencję. Skoro już jesteśmy przy rege, to dedykuję to Tobie, Bercik biggrin.gif Nieśmiertelny doktor Mniemosław Zacier "Going to Zion" ze ścieżki dźwiękowej do "Sum tak zwany olimpijczyk":

http://www.youtube.com/watch?v=ptTKBLddlsE
Jak wymyślę coś fajnego, to tu wstawię, a tymczasem TF2.
0

#12
TRACKER  


  • Tytuł Persona non grata ;)
  • Grupa Właściciel forum
  • Postów 3250
  • Rejestracja 26 czerwiec 2008
  • JID:tracker20@jabber.org
  • GG:7535236
  • Skype:tracker088
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Polska, SKL
  • OS:Windows 10 (x64)
Fajny, fajny tylko szkoda, ze tekst nie zrozumiały hehe biggrin.gif

Następne SKA / Reggae wink.gif

http://www.youtube.com/watch?v=3Uv5jwO4Oao
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika
0

#13
Usunięty/Gość_96th_*


  • Tytuł
  • Grupa Gość
Fajne, ale jakieś nawiedzone.

http://www.jamendo.com/pl/track/15655
0

#14
batwing  


  • Tytuł Mastah
  • Grupa Przyjaciele forum
  • Postów 1573
  • Rejestracja 18 lipiec 2008
  • JID:batwing@jabberpl.org
  • GG:11168579
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Łódź
  • OS:Ubuntu + KDE 4.2 / XP pro
Zaczyna się czerstwo, po czym myślałem, że będzie to coś w stylu Archive, a na końcu dżezik - o minutę za wcześnie się rozpoczyna moim zdaniem, ale ogólnie git (wielki plus za saksofon - sam grałem, choć na tenorowym, a tu altowy słychać).

kower klasyka Jamesa Browna w wykonaniu The Residents (bodajże z albumu "Icky Flix") - "Man's world":
http://www.youtube.com/watch?v=NcGknYx4sxQ
Jak wymyślę coś fajnego, to tu wstawię, a tymczasem TF2.
0

#15
LadiesMan  


  • Tytuł Użytkownik
  • Grupa Użytkownicy
  • Postów 88
  • Rejestracja 27 czerwiec 2008
  • GG:4559043
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Krzesło
  • OS:XP Home
Dobre ale jakoś takie bez nutki energii, spokojna ciągła nuta...

http://www.youtube.com/watch?v=XNLDns41jBQ - macie dawnego hiciora good.gif

Cytat

Ta osoba na tym oto forum już więcej nie zagości.


Ha wróciłem! XD

Zmiana nicku z Vogeli na LadiesMan
0

#16
WebSter23  


  • Tytuł pamięta początki k.net
  • Grupa Użytkownicy
  • Postów 1341
  • Rejestracja 09 lipiec 2008
  • GG:0
  • Płeć:Mężczyzna
  • OS:Win 8.1
Żal tongue.gif

A to: klik xD ? smile.gif
0

#17
Usunięty/Gość_96th_*


  • Tytuł
  • Grupa Gość
Takie jakieś dziwne...

http://www.wrzuta.pl/audio/f0LP7AuH1J/spiker2_by_tomekxz xDDD
0

#18
batwing  


  • Tytuł Mastah
  • Grupa Przyjaciele forum
  • Postów 1573
  • Rejestracja 18 lipiec 2008
  • JID:batwing@jabberpl.org
  • GG:11168579
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Łódź
  • OS:Ubuntu + KDE 4.2 / XP pro
...co tu oceniać - autotuner by się przydał

teraz coś dla dużych chłopców: http://www.youtube.com/watch?v=hglVqACd1C8
Jak wymyślę coś fajnego, to tu wstawię, a tymczasem TF2.
0

#19
LadiesMan  


  • Tytuł Użytkownik
  • Grupa Użytkownicy
  • Postów 88
  • Rejestracja 27 czerwiec 2008
  • GG:4559043
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Krzesło
  • OS:XP Home
Świetny wokal, i mrok. tongue.gif

http://www.youtube.com/watch?v=YaTL6VAr2RY...re=channel_page piosenka z dawnych lat biggrin.gif

Cytat

Ta osoba na tym oto forum już więcej nie zagości.


Ha wróciłem! XD

Zmiana nicku z Vogeli na LadiesMan
0

#20
Danet  


  • Tytuł Danet
  • Grupa Przyjaciele forum
  • Postów 1442
  • Rejestracja 18 lipiec 2008
  • JID:danet@jabster.pl
  • GG:11630923
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Koluszki
Pozytywne smile.gif

Coś dzisiejszego ode mnie:
http://www.youtube.com/watch?v=ck-h0oG2msA

Dołączona grafika
<a href="http://komputeromaniak.net/index.php?showuser=54" target="_blank">Danet tutaj!</a> -|- <a href="http://www.facebook.com/kolejny.danielwolski" target="_blank">Danet na Facebooku!</a> -|- <a href="http://ekstraklasa.net/autor,1778,daniel_wolski.htm" target="_blank">Danet na Ekstraklasa.net!</a> -|- <a href="http://www.youtube.com/user/Danet1993" target="_blank">Danet na YT!</a>

Jak trafiłeś na K.net?
0

Udostępnij ten temat:


  • (2 stron) +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych